fortellfortell_deltar_på_inbound2019

 

Hvert år på denne tiden besøker vi «moderskipet». HubSpot, leverandør av et av verdens ledende markedsføringsverktøy arrangerer en stor konferanse #inbound2019 i Boston, USA. Der deltar vi for å få med oss det nyeste innenfor markedsføring, sammen med over 24.000 engasjerte markedsførere fra hele verden.

FORTELLFORTELL OG INBOUND MARKETING


Da vi startet fortellfortell tok vi med oss filosofien fra inbound marketing. Det vil si at vi jobber for å tilføre kundene verdi i all markedsføring og salg. Fokus på kunden, ikke deg selv, ikke pushy salgsfremstøt, men bygge relasjoner og tillit. Vi er til for kunden, ikke omvendt. Vi har jobbet med inbound marketing de siste fire årene, og Rita deltar på denne konferansen for fjerde gang i år. Per-Magne deltok for første gang i fjor.

MARKEDSFØRINGSTRENDER


Frem til nå har den amerikanske modellen for inbound marketing i stor grad vært bygget på leadsgenerering og utstrakt e-postmarkedsføring, kanskje i overkant for norske forhold? Kanskje er dette i endring? Derfor er det spennende å bli oppdatert på nye trender innenfor digitale markedsføringsmetoder som passer for nordiske forhold. HubSpot sier inbound marketing er «human, holistic and helpful» - det gjelder kanskje mer enn noen gang hvis du ønsker å lykkes i dagens marked.

kunnskap er Ferskvare


Også vi lever av kompetansen vår, og kunnskap er ferskvare. I tillegg til podkaster, blogger og fagartikler er det denne konferansen som definitivt gir oss mest igjen. Derfor, vær overbærende med oss når vi befinner oss i en annen tidssone denne uken. Vi kommer til å lese e-poster og ellers være «på» både morgen og kveld, amerikansk tid (amerikanerne ligger 6 timer etter norsk tid). Vi kommer til å dele det vi lærer og ser, så følg med i sosiale medier!

Mandag 9. september er vi i normal drift igjen. Da er vi i riktig tidssone igjen og superklare for å fortsette en spennende høstsesong fulle av nye impulser og kunnskap! Vi gleder oss til å møte høsten sammen med våre gode kunder!