Flying start for ny elektroentreprenør i Trøndelag

Av Per-Magne Nygaard 10. mars 2020

FLOW Group består av flere solide og velrenommerte entreprenører innenfor rør, elektro og klima, og er blant Norges ledende selskaper innen teknisk infrastruktur for bedriftsmarkedet. Vi har laget en serie artikler og pressemeldinger om selskapets ide, konsept og nyetableringer, nå om nysatsningen FLOW Elektro Midt-Norge. Foto: FLOW Group
Les mer ›

Temaer: Små bedrifter, Aktuelt, Historiefortelling, Storytelling, B2B, Merkevarebygging, Brand awareness, Content marketing, Innholdsmarkedsføring, Bygg merkevare

Systemhus Move - hvordan bor vi om 30 år?

Av Per-Magne Nygaard 10. mars 2020

MOVE er et innovativt og spennende prosjekt i Systemhus Norge hvor ni unge mennesker med ulik fagbakgrunn lager fremtidens bokonsepter. fortellfortell har produsert artikler og pressemeldinger om prosjektet for Systemhus.
Les mer ›

Temaer: Historiefortelling, Storytelling, Kundehistorier, Brand awareness, Content marketing

Slik fortalte vi om tradisjonsmat under Blåfrost-festivalen

Av Per-Magne Nygaard 5. mars 2020

Alle steder har sitt særpreg og sin historie. På Rognan ville Visit Saltdal skape liv og røre i sentrum under Blåfrostfestivalen med blant annet tradisjonsmat i lavvo og fotoutstilling fra Visit Saltdal sin fotokonkurranse.

Les mer ›

Temaer: Små bedrifter, Kundecase, Historiefortelling, Merkevarebygging, Brand awareness, Content marketing

I dag forteller vi om: Lofot Entreprenør - nytt Systemhusmedlem

Av Per-Magne Nygaard 28. januar 2020

Hver dag skapes små og store historier som riktig fortalt får din bedrift til å skille seg ut, og som bygger tillit hos kundene. I dag forteller vi om Lofot Entreprenør i en pressemelding for Systemhus. Takk for oppdraget!

Les mer ›

Temaer: Kundecase, Kundehistorier

Nettsider er også storytelling

Av Per-Magne Nygaard 8. oktober 2019

Den sveitsiske dusjprodusenten SanSwiss etablerer seg i Norge, og bygger nå opp et forhandlernett. Nettsider oversatt til norsk er en pillar i lanseringen og hovedkanal for å formidle historiene om det gode liv på badet. Takk for oppdraget med å oversette nettsidene fra engelsk til norsk!

Les mer ›

Temaer: Aktuelt, Historiefortelling, Storytelling

Kunnskap er ferskvare

Av Rita Iren Horsdal 2. september 2019

 

Hvert år på denne tiden besøker vi «moderskipet». HubSpot, leverandør av et av verdens ledende markedsføringsverktøy arrangerer en stor konferanse #inbound2019 i Boston, USA. Der deltar vi for å få med oss det nyeste innenfor markedsføring, sammen med over 24.000 engasjerte markedsførere fra hele verden.

Les mer ›

Temaer: Aktuelt

Systemhuskatalogen 2019-2021: - Vi lager og trykker huskatalog så lenge kundene vil ha noe håndfast å bla i

Av Rita Iren Horsdal 16. august 2019

Systemhus sin huskatalog for 2019-2021 er klar for alle med husplaner, og markedssjef Birgitte Andersen i Systemhus gleder seg over å kunne presentere 164 sider husinspirasjon for både hode og hjerte. Mange aktører har deltatt i arbeidet med huskatalogen, og vi i fortellfortell fikk oppdraget med å lage flere av fagartiklene.

Les mer ›

Temaer: Kundecase, Aktuelt, Kundehistorier

Bodø i Vinden juli 2019: 10 spennende stillinger i Bodø - 1 av dem fortalt av oss

Av Rita Iren Horsdal 26. juli 2019

Hver måned presenterer "Bodø i Vinden" spennende stillinger i Bodø, og vi i fortellfortell er veldig stolte av at vi har laget historiene om de første stillingene som presenteres denne gangen for Nordlandssykehuset og Salten DPS.

Les mer ›

Temaer: Kundecase, Historiefortelling, Storytelling

Starthjelp til wenchehoff.no

Av Rita Iren Horsdal 25. juli 2019

Da Wenche Hoff startet opp sin egen bedrift midt i reiselivsparadiset Meløy i vår, kontaktet hun oss i fortellfortell for å få starthjelp med tekst, bilde og en enkel nettside.

Les mer ›

Temaer: Små bedrifter, Markedsføringskanaler, Historiefortelling, Kundehistorier

Seminaret om storytelling som vi aldri glemte

Av Rita Iren Horsdal 26. mars 2019

Noen ganger krysser veier tilfeldig, og tidligere møter får en ny og større betydning. Nettopp det skjedde forrige uke da vi møtte forteller Steinar Jakobsen på flyplassen i Bodø. Da var det 15 år siden vi møtte han forrige gang på et seminar som han arrangerte om “storytelling”.

Les mer ›

Temaer: Aktuelt, Historiefortelling

Om fortellfortell

fortellfortell er et lettbent og utradisjonelt markedsføringsbyrå som hjelper bedrifter med å bygge merkevare gjennom storytelling i digitale kanaler.
Hver dag skapes små og store historier som riktig fortalt får bedrifter til å skille seg ut og som bygger tillit hos kundene. Alle liker historier, og vi elsker å fortelle dem!
På bloggen vår deler vi tips og råd om merkevarebygging med storytelling. 

Her kan du se aktuelle saker fra oss.

Besøk fortellfortell.no

Siste innlegg

Søk i bloggen