Leie en markedsavdeling eller ansette hjelp til markedsføringen?

Av Rita Horsdal Jønsberg 7. februar 2019

Jeg får ofte spørsmål om hva som er fordelene ved å leie inn hjelp med markeds- og salgsarbeidet. Er det ikke enklere, billigere og bedre å bare ansette noen? Som ansvarlig for marked og kommunikasjon i tidligere roller og nå driver av fortellfortell, deler jeg noen tanker om dette 

Les mer ›

Temaer: Små bedrifter, Markedsføringskanaler, Tillit, Salg

Nytt år og nye muligheter til å gi markedsføringen av bedriften din et solid løft

Av Rita Horsdal Jønsberg 3. januar 2019

Et nytt år gir nye muligheter til å forandre og forbedre deg på det personlige plan, som å trene mer, spise sunnere, bruke mindre tid foran skjerm og smile mer :) Mens vanlige nyttårsforsetter kan ha en lei tendens til å floppe, vil våre 5 markedsføringstips for 2019 i denne artikkelen vare og vare.

Les mer ›

Temaer: Aktuelt, Salg, Storytelling

John Lewis vant julehjertet mitt i år <3

Av Rita Horsdal Jønsberg 29. november 2018


Hvert år i november kommer en ny, og mange av oss følger spent med på hvilken historie som fortelles og vil røre oss i år. Jeg snakker om reklamefilmen som den engelske butikkjeden John Lewis lager hver jul. Filmene, som for oss som lever av og for å formidle gode historier, alltid er en stor kilde til inspirasjon.

Les mer ›

Temaer: Historiefortelling, Storytelling, Kundehistorier

Hvordan planlegge en magisk markedsføring av bedriften din neste år?

Av Rita Horsdal Jønsberg 19. november 2018

Det er mange måter å markedsføre bedriften sin på, og mange veier til mål. Når du planlegger markedsføringen fremover, anbefaler vi at du vurderer innholdsmarkedsføring, eller content marketing/storytelling, som et bærende element. Det viktigste av alt er at du legger en god plan for hvordan du skal markedsføre bedriften din i 2019. 

Les mer ›

Temaer: Markedsføringskanaler, Storytelling

Case: Den beste markedsføringen er å vise hva du har gjort og levert!

Av Rita Horsdal Jønsberg 24. oktober 2018

Det er mange måter å markedsføre seg på i dag, og jeg tror ikke det bare er meg som synes det er vanskelig å finne ut hva som passer for akkurat min bedrift. Å fortelle om hva du faktisk har levert, kan bli den beste markedsføringen av bedriften din. Det virker for alle typer bedrifter. Og best av alt, det er ikke så vanskelig å komme gang!

Les mer ›

Temaer: Markedsføringskanaler, Kundecase, Tillit, Salg, Storytelling

Om fortellfortell og bloggen

fortellfortell er en markedsavdeling til leie. Vi brenner for å hjelpe bedrifter med effektiv digital markedsføring og salg. På bloggen deler vi tips og råd om effektiv markedsføring, storytelling og content marketing på nettsider og sosiale medier som bygger relasjoner og gir nye kunder. 

Besøk fortellfortell.no

 

 

Siste innlegg

Søk i bloggen