For å rekruttere nye partnere til FLOW Group fortalte vi om strategi, marked, ledelse og kvalitetsarbeid gjennom historier. Historiene ble frontet av nøkkelpersoner i FLOW Group.
Alle historiene ledet til en landingsside for å knytte seg til nye FLOW Partnere.
Vi i fortellfortell klargjorde nettsidene og etablerte sosiale medier som Facebook, LinkedIn og Instagram for å spre budskapene. Instagram som B2B-kanal er en spennende variant som vi erfarte bidro til å bygge omdømme og relasjoner i rekrutteringsarbeidet.
Arbeidet ble kontinuerlig overvåket, målt og analysert.
For å møte kravene kundene har til profesjonalitet, måtte Greif Sæther, daglig leder i rørentreprenøren FLOW Trøndelag VVS AS, endre måten han tenkte og drev bedriften sin på. - For oss ble løsningen å sette kundefokus og profesjonalisering i system sammen med de andre partnerne i FLOW Group, sier han.
Les artikkelen på FLOW Group sine nettsider
- Det er stor etterspørsel etter bedrifter som kan ta hånd om byggeprosessen på tvers av fag fra start til slutt. Vi ser at de profesjonelle kundene ønsker å forholde seg til ett kontaktpunkt, sier Håvard Hildrum, salgs- og markedsansvarlig hos rørentreprenøren FLOW Trøndelag VVS i Trondheim.
Les artikkelen på FLOW Group sine nettsider
Joakim Arnesen (38), daglig leder i FLOW Meisingset VVS, har vært med på en spennende reise i et marked som har endret seg mye på kort tid. - Vi måtte snu måten vi tenker på for å nå frem til de større profesjonelle kundene. Da kom vi til forhandlingsbordet, forteller han.
Les artikkelen på FLOW Group sine nettsider
- Det er utfordrende for en mellomstor bedrift alene å holde tritt med kravene som markedet stiller, og utfordringene vil fortsette å øke, mener daglig leder Mads Meisingset (51) i FLOW Group.
Les artikkelen på FLOW Group sine nettsider