Tankelederskap i FLOW Group 

 For å rekruttere nye partnere presenterte vi strategi og tankegods med
artikler som nøkkelpersoner i grupperingen frontet. 

 

 

 

Hvordan tiltrekke til seg riktige ledertyper og bedrifter til et nytt konsept? FLOW Group er en totalteknisk entreprenør som rekrutterer nye partnere over hele landet gjennom å fortelle om sin måte å tenke strategi og marked på. Tankelederskapet presenterte vi i historier som nøkkelpersoner fra FLOW Group frontet.

fortellfortell-flow-group-tankelederskap-kort-fortalt

Om aktiviteten

 

Strategi gjennom tankelederskap

For å rekruttere nye partnere til FLOW Group fortalte vi om strategi, marked, ledelse og kvalitetsarbeid gjennom historier. Historiene ble frontet av nøkkelpersoner i FLOW Group.

Alle historiene ledet til en landingsside for å knytte seg til nye FLOW Partnere.

fortellfortell klargjorde nettsidene og etablerte sosiale medier som Facebook, LinkedIn og Instagram for å spre budskapene. Instagram som B2B-kanal er en spennende variant som vi erfarte bidro til å bygge omdømme og relasjoner i rekrutteringsarbeidet.

Arbeidet ble kontinuerlig overvåket, målt og analysert.


Flow_VVS_Greif_Sæther_Portrett-8

- Vi har gitt kundene en enklere og tryggere hverdag

For å møte kravene kundene har til profesjonalitet, måtte Greif Sæther, daglig leder i rørentreprenøren FLOW Trøndelag VVS AS, endre måten han tenkte og drev bedriften sin på. - For oss ble løsningen å sette kundefokus og profesjonalisering i system sammen med de andre partnerne i FLOW Group, sier han.

Les artikkelen på FLOW Group sine nettsider

Bygger profesjonelt nettverk for tekniske fag

- Det er stor etterspørsel etter bedrifter som kan ta hånd om byggeprosessen på tvers av fag fra start til slutt. Vi ser at de profesjonelle kundene ønsker å forholde seg til ett kontaktpunkt, sier Håvard Hildrum, salgs- og markedsansvarlig hos rørentreprenøren FLOW Trøndelag VVS i Trondheim.

Les artikkelen på FLOW Group sine nettsider

FLOW_Group_og_Håvard_Hildrum_samarbeider_på_tvers_av_fag
FLOW_Group_Joakim_Arnesen_kundefokus_beskjært_farge

Tok grep for å komme til forhandlingsbordet med de profesjonelle kundene

Joakim Arnesen (38), daglig leder i FLOW Meisingset VVS, har vært med på en spennende reise i et marked som har endret seg mye på kort tid. - Vi måtte snu måten vi tenker på for å nå frem til de større profesjonelle kundene. Da kom vi til forhandlingsbordet, forteller han.

Les artikkelen på FLOW Group sine nettsider

De profesjonelle kundene krever at vi som leverandører er like profesjonelle som dem selv

- Det er utfordrende for en mellomstor bedrift alene å holde tritt med kravene som markedet stiller, og utfordringene vil fortsette å øke, mener daglig leder Mads Meisingset (51) i FLOW Group.

Les artikkelen på FLOW Group sine nettsider

FLOW_Group_Mads_Meisingset_søker_business_partnere

Digital_kaffeprat_banner_aktuelt