Mat med historier er trendy, sier Stavanger Aftenblad i dag, og har intervjuet oss i fortellfortell om hvorfor storytelling virker.

Av Per-Magne Nygaard 10. november 2020


Da Stavanger Aftenblad og journalist Arnt Olav Klippenberg skulle fortelle om bønder kan selge kjøtt, ost og annen kortreist mat, og hvordan butikker kan by på de gode opplevelsene som også gir salg, valgte de å intervjue oss i fortellfortell som fagpersoner.

Les mer ›

Temaer: Historiefortelling

Da Svartisen VVS lagde Verdens vakreste toalett

Av Per-Magne Nygaard 17. september 2020

Verdens vakreste toalett på Ureddplassen i Gildeskål vekker fortsatt oppmerksomhet, sist på VVS-bransjens nettsted Nemitek.Rørleggerbedriften Svartisen VVS gjorde rørleggerarbeidet på det spektakulære toalettbygget og vi i fortellfortell fikk oppdraget med å fortelle den spennende historien.

Les mer ›

Temaer: Kundecase, Aktuelt

Storytelling i praksis for FLOW Group

Av Rita Iren Horsdal 27. juli 2020



Hver dag skapes små og store suksesshistorier som riktig fortalt formidler bedriftens kompetanse og fortrinn.

Les mer ›

Temaer: Kundehistorier, Content marketing, Bygg merkevare

Nye nettsider til Graddis Fjellstue

Av Rita Iren Horsdal 10. juli 2020

Graddis Fjellstue har fått nye nettsider hvor vi i fortellfortell har levert innholdet.

Les mer ›

Temaer: Små bedrifter, Markedsføringskanaler, Salg

Storytelling: I dag forteller vi om Arne Morten i FLOW Group

Av Rita Iren Horsdal 16. juni 2020

Hver dag skapes små og store historier som riktig fortalt får din bedrift til å skille seg ut, og som bygger tillit hos kundene. I dag forteller vi om Arne Morten i en artikkel for FLOW Group. Takk for oppdraget!

Les mer ›

Temaer: Aktuelt, Storytelling, Kundehistorier, B2B, Merkevarebygging, Brand awareness, Content marketing

Internmagasinet i papirversjon er ikke dødt

Av Rita Iren Horsdal 4. mai 2020

Systemhus hadde lagt internbladet sitt på is og satset på å fortelle kjedemedlemmer og ansatte om stort og smått som skjer i kjeden i digitale kanaler. I vår kom internbladet tilbake i oppgradert og trykket versjon.

Les mer ›

Temaer: Kundecase, B2B, Content marketing, Digital markedsføring, Innholdsmarkedsføring

Flying start for ny elektroentreprenør i Trøndelag

Av Per-Magne Nygaard 10. mars 2020

FLOW Group består av flere solide og velrenommerte entreprenører innenfor rør, elektro og klima, og er blant Norges ledende selskaper innen teknisk infrastruktur for bedriftsmarkedet. Vi har laget en serie artikler og pressemeldinger om selskapets ide, konsept og nyetableringer, nå om nysatsningen FLOW Elektro Midt-Norge. Foto: FLOW Group
Les mer ›

Temaer: Små bedrifter, Aktuelt, Historiefortelling, Storytelling, B2B, Merkevarebygging, Brand awareness, Content marketing, Innholdsmarkedsføring, Bygg merkevare

Systemhus Move - hvordan bor vi om 30 år?

Av Per-Magne Nygaard 10. mars 2020

MOVE er et innovativt og spennende prosjekt i Systemhus Norge hvor ni unge mennesker med ulik fagbakgrunn lager fremtidens bokonsepter. fortellfortell har produsert artikler og pressemeldinger om prosjektet for Systemhus.
Les mer ›

Temaer: Historiefortelling, Storytelling, Kundehistorier, Brand awareness, Content marketing

Slik fortalte vi om tradisjonsmat under Blåfrost-festivalen

Av Per-Magne Nygaard 5. mars 2020

Alle steder har sitt særpreg og sin historie. På Rognan ville Visit Saltdal skape liv og røre i sentrum under Blåfrostfestivalen med blant annet tradisjonsmat i lavvo og fotoutstilling fra Visit Saltdal sin fotokonkurranse.

Les mer ›

Temaer: Små bedrifter, Kundecase, Historiefortelling, Merkevarebygging, Brand awareness, Content marketing

I dag forteller vi om: Lofot Entreprenør - nytt Systemhusmedlem

Av Per-Magne Nygaard 28. januar 2020

Hver dag skapes små og store historier som riktig fortalt får din bedrift til å skille seg ut, og som bygger tillit hos kundene. I dag forteller vi om Lofot Entreprenør i en pressemelding for Systemhus. Takk for oppdraget!

Les mer ›

Temaer: Kundecase, Kundehistorier

Om fortellfortell

fortellfortell er et lettbent og utradisjonelt markedsføringsbyrå som hjelper bedrifter med å bygge merkevare gjennom storytelling i digitale kanaler.
Hver dag skapes små og store historier som riktig fortalt får bedrifter til å skille seg ut og som bygger tillit hos kundene. Alle liker historier, og vi elsker å fortelle dem!
På bloggen vår deler vi tips og råd om merkevarebygging med storytelling. 

Her kan du se aktuelle saker fra oss.

Besøk fortellfortell.no

Siste innlegg

Søk i bloggen