Merkevarebygging: Hva skal du fylle nettsider og sosiale medier med høsten 2020?

Av Rita Iren Horsdal 15. september 2020

Ikke la godt og meningsfylt innhold på nettsider og i sosiale medier bli salderingsposten når hvis du ønsker å spare bedriften din for kostnader i usikre tider. Vårt råd er å heller gjøre motsatt; å investere i markedstiltak som gir langsiktig effekt. Godt innhold i digitale kanaler bygger både merkevare og relasjoner til kundene.

Les mer ›

Temaer: Content marketing, Bygg merkevare

Fem tips til hvordan kommunisere under korona

Av Rita Iren Horsdal 20. mars 2020

Vi er inne i uke tre i disse høyst uvanlige tider. Hverdagen vår er helt annerledes enn vi noen gang kunne forestille oss. Næringslivet har bremset opp, mange er permitterte, mange sitter på hjemmekontor, barna har hjemmeskole, og påskehøytiden blir annerledes. Mange spør oss om hvordan kommunisere med kundene nå, og om det er smart å markedsføre seg i det hele tatt. Her er fem tips til hvordan og hva du kan kommunisere til kundene dine.

Les mer ›

Temaer: Historiefortelling, Storytelling, B2B, Content marketing, Innholdsmarkedsføring

Hva er storytelling for bedrifter?

Av Rita Iren Horsdal 9. januar 2020

For å være tilstede i kundenes bevissthet må bedrifter i dag være synlige jevnlig i de kanalene kundene er. I stedet for å bare publisere og poste “et eller annet” på nettsider og sosiale medier kan du ved å fortelle historier fra bedriften din både engasjere kundene og bygge merkevare.

Les mer ›

Temaer: Tillit, Historiefortelling, Storytelling, Søkemotorer, Merkevarebygging

Storytelling: Fortellingens kraft

Av Steinar Jakobsen 26. mars 2019



Helt siden vi bodde i huler og satt rundt bålet og utvekslet historier, har mennesker

kommunisert med hverandre gjennom fortelling. Fortelling som metode i næringslivet, eller "corporate storytelling", er den mest kraftfulle teknikken for overføring av kunnskap.Steinar Jakobsen, forfatter av boken "Jakten på fortellinga" er gjesteblogger for oss i fortellfortell denne gang.

Les mer ›

Temaer: Tillit, Historiefortelling, Storytelling, Merkevarebygging, Brand awareness, Relasjoner, Bygg merkevare

Storytelling i digitale kanaler: Kom i gang med video

Av Ida Johanne Jønsberg 20. mars 2019

Ønsker du at det du poster i sosiale medier eller på nettsidene til bedriften din skal bli lagt merke til og skape engasjement? I denne artikkelen deler jeg noen av mine erfaringer med å bruke video i markedsføringen.

Les mer ›

Temaer: Tillit, Historiefortelling, Storytelling, B2B, Brand awareness, Content marketing, Digital markedsføring, Innholdsmarkedsføring, Markedsføring, Relasjoner, Bygg merkevare

Kort fortalt om oss og bloggen

fortellfortell er et lettbent og utradisjonelt markedsføringsbyrå som hjelper bedrifter med å bygge merkevare gjennom storytelling i digitale kanaler.
Hver dag skapes små og store historier som riktig fortalt får bedrifter til å skille seg ut og som bygger tillit hos kundene. Alle liker historier, og vi elsker å fortelle dem!
På bloggen vår deler vi tips og råd om merkevarebygging med storytelling. 

Besøk fortellfortell.no

Siste innlegg

Søk i bloggen