Det er mange fordeler med å fortelle om fornøyde kunder og hvorfor hun eller han er fornøyd. Nye kunder kan bli bedre kjent med din bedrift og varene eller tjenestene dere tilbyr, og bli overbevist om at dere er riktig valg. Eksisterende kunder blir trygge på at de har valgt riktig leverandør - nemlig deg - og til og med bli inspirert til å kjøpe nye varer og tjenester eller nye bruksområder.
I dag forteller Jobbnorge om en av sine fornøyde kunder på bloggen sin. Finnmark Trainee valgte Jobbnorge sine rekrutteringsverktøy da de skulle lansere sitt nye traineeprogram, søke etter kandidater og håndtere alle søkerne på en profesjonell, effektiv og enkel måte.
Takk for at vi fikk fortelle om det!
Temaer: Kundecase, Storytelling, Merkevarebygging, Brand awareness, Skrivehjelp
Pressemelding for Saltdal Utvikling, Opus Salten og Nordland Fylkeskommune om kompetansetiltak under pandemien
Av Rita Iren Horsdal 1. februar 2022
I dag forteller vi om Saltdal Utvikling KF, OPUS Salten og Nordland fylkeskommune som satser på kompetansetiltak under pandemien. Vår pressemelding ble utgangspunktet for artikkel i Avisa Nordland. Takk for oppdraget!
Temaer: Storytelling, Pressemelding
I dag forteller vi om Byggtorget: Lokal markedstilpasning ga rekordomsetning i 2021
Av Rita Iren Horsdal 28. januar 2022
Byggtorgets 104 varehus over hele landet opplever stor omsetningsvekst i
2021, hele 6 % over byggebransjen for øvrig. Varehusene i Narvik, Lofoten
og Setesdal oppnådde alle en omsetning på over 100 mill. i fjor.
Temaer: Kundehistorier, Digital markedsføring, Skrivehjelp
Mat med historier er trendy, sier Stavanger Aftenblad i dag, og har intervjuet oss i fortellfortell om hvorfor storytelling virker.
Av Per-Magne Nygaard 10. november 2020
Da Stavanger Aftenblad og journalist Arnt Olav Klippenberg skulle fortelle om bønder kan selge kjøtt, ost og annen kortreist mat, og hvordan butikker kan by på de gode opplevelsene som også gir salg, valgte de å intervjue oss i fortellfortell som fagpersoner.
Temaer: Historiefortelling
Verdens vakreste toalett på Ureddplassen i Gildeskål vekker fortsatt oppmerksomhet, sist på VVS-bransjens nettsted Nemitek.Rørleggerbedriften Svartisen VVS gjorde rørleggerarbeidet på det spektakulære toalettbygget og vi i fortellfortell fikk oppdraget med å fortelle den spennende historien.
Hver dag skapes små og store suksesshistorier som riktig fortalt formidler bedriftens kompetanse og fortrinn.
Temaer: Kundehistorier, Content marketing, Bygg merkevare
Temaer: Små bedrifter, Markedsføringskanaler, Salg
Hver dag skapes små og store historier som riktig fortalt får din bedrift til å skille seg ut, og som bygger tillit hos kundene. I dag forteller vi om Arne Morten i en artikkel for FLOW Group. Takk for oppdraget!
Temaer: Aktuelt, Storytelling, Kundehistorier, B2B, Merkevarebygging, Brand awareness, Content marketing
Systemhus hadde lagt internbladet sitt på is og satset på å fortelle kjedemedlemmer og ansatte om stort og smått som skjer i kjeden i digitale kanaler. I vår kom internbladet tilbake i oppgradert og trykket versjon.
Temaer: Kundecase, B2B, Content marketing, Digital markedsføring, Innholdsmarkedsføring